هفته چهارم رقابت های کورس کشوری در اهواز برگزار شد

به گزارش ایرنا هفته چهارم این رقابت ها عصر جمعه در هفت دور در کورس شهرستان اهواز برگزار شد.
در دور اول این رقابت ها محسن یزدانفر از اهواز با اسب نواف موفق به کسب مقام اول شد، موسی محمدی از شادگان با اسب نار شادگان و محمد مقدم از اهواز با اسب نیل عمران به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
همچنین در دور دوم این رقابت ها مهدی هلاکوپور از شوش دانیال با اسب معراج امیراصلانی به مقام اول دست یافت، مجاهد حمید از اهواز با اسب میاس سادات و حسین دورقی از شادگان با اسب ماهان آل شویرد به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
در دور سوم این مسابقات مصطفی خادمعلی از دزفول با اسب نبرد خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت، محمد حاجی زاده از شادگان با اسب مرسدس به مقام دوم و امین جلیلی از آبادان با اسب مشعل فاضلی به مقام سوم دست یافت.
در دور چهارم این رقابت ها نیز بهمن خلیلو از اهواز با اسب کیوان جاسمی به مقام اول دست یافت، علیرضا سپهوند از شادگان با اسب لاشریک آل شویرد و یعقوب غمخوار از دزفول با اسب کیکاووس پارسیا به مقام سوم دست یافت.
همچنین در دور پنجم این رقابت ها علی زارعی از شوش دانیال با اسب نابودگر مسعود به مقام قهرمانی دست یافت، محسن یزدانفراز یزد با اسب متین خان و حاتم فرهانی از اهواز(ویس) با اسب مهیب محسنی به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
در ششمین دور این رقابت ها ابوالفضل دهقان از خرم آباد با اسب نازپسر مدائن، مجاهد حمید از اهواز با اسب لؤلؤ حایط و علیرضا سپهوند از خرم اباد با اسب میلاد ضیاء به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
در هفتمین دور این رقابت ها نیز ابوالفضل دهقان از یزد با اسب نریمان حیدری به مقام اول، علی زارعی از اندیمشک با اسب مهیار پسنده علیرضا سپهوند از باغملک با اسب کمیت ایل به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد