رقابت 65 اسب در هفته بیست و چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد

اسبدوانی گنبد

هفته بیست و چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر جمعه با رقابت 65 راس اسب در هفت دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

این هفته از مسابقات در مسافت های 1000، 1550 و 1600متر برگزار شد و در دور اول که اختصاص به اسب های ترکمن دو ساله 16 تا 18 امتیاز داشت، اسب تاگور به مقام اول رسید و اسب های نورگزل و آهوچی دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب های دوخون دو ساله مبتدی رقابت کردند که در پایان اسب های نامبروان ، مهتاج و یادگار گلنام اول تا سوم شدند و در رقابت اسب های تروبرد داخلی دو ساله 8 تا 12 امتیاز در دور سوم نیز اسب ریوچندو زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های جنی بست و ریو گیفت دوم و سوم شدند.
دور چهارم هفته بیست و چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد کاووس مخصوص اسب های دوخون سه تا پنج ساله هندیکاپ بود که در پایان اسب های ورگلاس ، آتیک و ساریسا به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور پنجم نیز اسب های کاررا ، ریواونجر و تیم پای لت در گروه اسب های تروبرد داخلی سه تا پنج ساله 24 تا 30 امتیاز حائز مقام های برتر شدند.
اسب های قلیچ بابا، فرنیا و ایلکای برندگان دور ششم این هفته از مسابقات در گروه اسب های دوخون سه ساله 38 تا 48 امتیاز بودند و در دور هفتم در گروه اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز نیز اسب های مهگل ، ایرامینم و های پریون به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 533میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد