ترجمه مقاله اسبدواني بلژيك در مورد شركت كردن اسب ايراني در مسابقات بين المللي بلژیک

مسابقه پایانی باشگاه سوارکاری اسب عربی بلژیک (AHRCB) (بخشی از حمایت آنرا Hippodrome de Wallonie-Ghlin بر عهده داشت) شاهد حضور 11 شرکت¬کننده از پنج کشور انگلستان، آلمان، هلند، سوئد و بلژیک بود. سرعت اسب جوان با نژاد بلژیکی به نام El Zarka D.A. و هنرنمایی اسب شناخته¬¬شده¬ای به نام STRORM TROUPOUR که کتی کرول ـ اسمک (Kathy Krol-Smoke) در آمریکا پرورش داده و برای انگلستان مسابقه می¬دهد، از خصوصیات این رقابت بودند. مسابقه قهرمانی باشگاه سوارکاری نژاد عرب (HARC) (حمایت آنرا باشگاه سوارکاری نژاد عرب بر عهده داشت) با پیروزی اسب سوئدی به نام Pamills Lipse و پیروزی روسیه با کسب جایگا¬های دوم، سوم و چهارم در رقابت کاپ ملل (Nattions Cup) (حمایت آنرا سازمان اسب نژاد عرب (AHO) بر عهده داشت)، نتایج مشابهی با سال گذشته داشت. مسابقه بسیار دلچسب که در حال و هوای دوستانه برگزار شد.
مسابقه قهرمانی باشگاه سوارکاری نژاد عرب 2017، رویارویی موفقیت¬آمیز میان شش کشور بود که با پیوستن به برنامه و هدف این باشگاه در جهت ارتقای مسابقات اسب¬های اصیل، گام مهمی در حفظ خصوصیات اسب عربی اصیل بردارند: زیبایی، سرعت و استقامت! روسیه سه رأس از بهترین اسب¬های مسابقه¬ای خود را به نمایندگی انتخاب می¬کند؛ سوئد با همان تیم سال گذشته در مسابقه شرکت می¬کند؛ انگلستان مجدداً با معرفی نماینده¬ای جذاب با اصل و نسب روسی و کشورهای تازه¬وارد ایران و ایتالیا، هرکدام با معرفی یک نماینده در مسابقه حضور پیدا می¬¬کنند. نتایج مشابه با مسابقه قهرمانی سال گذشته، بار دیگر کیفیت استثنایی اسب نژاد سوئدی به نام Pamills Lipse را با اصل و نسب روسی ـ آمریکایی به رخ می¬کشد که پیروزی مسابقه قهرمانی باشگاه سوارکاری نژاد عرب را بدست آورد. پیروزی روسیه با کسب جایگا¬های دوم، سوم و چهارم در رقابت کاپ ملل و قرار گرفتن در مقامی بالاتر از سوئد که موفق به کسب جایگاه اول، پنجم و هفتم شده بود، بار دیگر توانایی برنامه حرفه¬ای پرورش اسب در یک مقیاس وسیع و استفاده از نژادها به عنوان یکی از معیارهای انتخاب نژاد عربی را اثبات کرد. نماینده انگلستان خیلی خوش¬شانس نبود. نماینده ایتالیا با بدشانسی روبرو شد؛ اول اینکه چابک¬سواران ایتالیایی نتوانستند خود را به مسابقه برسانند و دوم، آسیب-دیدگی مختصر هر دو اسب در طول سفر بود؛ همچنین چابک¬سوار جایگزین هم به خوبی از پس کار برنیامد! اما اسب ایرانی با وجود سفر عجیب و غریب، ابتدا از ایران برای پیوستن به مربی خود در ایرلند و انطباق با شرایط به مدت یک ماه، سپس سفر سه روزه از ایرلند به بلژیک، با کسب جایگاه ششم، همه را تحت تأثیر قرار داد!
با تشکر از حمایت¬کنندگان و شرکت¬کنندگانی که با وجود سفر طولانی، انگیزه خود برای پشتیبانی از برنامه و هدف باشگاه سوارکاری نژاد عرب را اثبات کردند…!!

feiri_news@

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد