برگزاری روز اول لیگ پرش با اسب فدراسیون

روز اول لیگ پرش با اسب فدراسیون  در تاریخ 2 تیرماه در باشگاه سوارکاری بام  برگزار می شود.  رده   بزرگسالان (انفرادی و لیگ – جدول A2) ثبت نام از طریق سایت فدراسیون سوارکاری

لیگ دسته یک استانی:
روز اول لیگ استانی در تاریخ 2 تیرماه انجام خواهد شد.
هیاتهای سوارکاری استانها می بایست این مسابقات را مطابق آئین نامه لیگ مابین تاریخ 1 لغایت 9 تیرماه برگزار کنند و نتایج آن را به کمیته لیگ فدراسیون ارسال نمایند.
لازم است در برگزاری مسابقات لیگ نکات زیر رعایت و اقدامات لازم صورت پذیرد:
1- پارکور مسابقه از سوی کمیته لیگ فدراسیون به استانها ارسال میگردد.
2- پارکورچین، داور و کلانتر مسابقه باید طبق قوانین ملی دارای مدرک معتبر باشند.
3- از سوی کمیته لیگ فدراسیون ناظر لیگ معرفی خواهد شد.
4- پارکورچین باید مسیر ارسالی را عینا با جزئیات در مانژ اصلی مسابقه پیاده نمایند و مورد تایید سرداور و ناظر لیگ قرار بگیرد.
5- این دوره از مسابقات لیگ یک راندی طبق جدول A برگزار شده و خطا  3 نفر بهتر هر تیم محاسبه و رده بندی تیمها انجام و امتیازات داده خواهد شد.
6- لازم است مسئولان هیاتها و برگزاری مسابقات استانها آئین نامه لیگ را به دقت مطالعه نموده تا در برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ اقدام نمایند.

قابل توجه تیمهای شرکت کننده در لیگ:
با توجه به مصوبه کمیته لیگ فدراسیون، این امکان وجود دارد که هر تیم در مسابقات لیگ از بنر تبلیغاتی تیم خود در حصار دور مانژ اصلی به طول 10 متر استفاده نماید.
برای این منظور لازم است بنرها تا قبل از شروع هر مسابقه لیگ با هماهنگی مسئول برگزاری آن مسابقه بر روی حصار مانژ اصلی نصب گردد.
توضیحا اینکه با ورود نفر اول مسابقه به مانژ اصلی نصب بنر ممنوع می باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد