اطلاعیه فدراسیون در خصوص برگزاری مسابقات جشنواره و زیبایی

دکتر خلیلی طی نامه ای به رئیس و اعضاء محترم کمیته جشنواره ها و زیبائی ابلاغ نمود که با توجه به سیاست های فدراسیون سوارکاری مبنی بر برگزاری جشنواره ها و رویدادهای سوراکاری براساس اسبهای دارای تبارنامه های ملی و بین المللی و بمنظور سازماندهی و الزام مالکین و همچنین برگزارکنندگان جشنواره های زیبایی موارد ذیل دقیقا مد نظر قرار گیرد.
1. در جلساتی که بمنظور برگزاری جشنواره ها و رویدادها توسط کمیته های ذیربط برگزار می گردد یکنفر نماینده معاونت فنی جهت هماهنگی های لازم حضور داشته باشد.
2. مهلت ثبت نام اسبهای شرکت کننده در اینگونه رویدادها و جشنواره ها حداکثر تا 72 ساعت قبل از آغاز برگزاری تعیین گردد و پس از پایان این مهلت به هیچ وجه اسبی ثبت نام نگردد.
3. فهرست اسامی اسبهای شرکت کننده به منظور تأیید به معاونت فنی تا 72 ساعت قبل از برگزاری ارسال گردد.
4. با توجه به تدوین تبارنامه های اسب ترکمن، کرد و دره شوری و بمنظور مساعدت با مالکین اسبهای این نژادها چنانچه اسبهای ثبت نام شده فاقد میکروچیپ یا پاسپورت بوده و یا قبلا آزمایش نگردیده اند برگزار کنندگان رویداد می توانند به مانند موارد اعلام شده در بندهای 1 الی 3 نسبت به ثبت نام آنها اقدام نموده ولیکن قبل از شرکت آنان در رویداد می بایست توسط نماینده معاونت فنی میکروچیپ گذاری و نمونه گیری گردند و پس از انجام این مرحله مجوز شرکت در رویداد را دریافت خواهند نمود. بدیهی است وضعیت اینگونه اسبها پس از دریافت نتایج آزمایشگاهی برای شرکت در رویدادهای بعدی مشخص و اعلام خواهد گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد