یکبار دیگر صدای سم اسبها در میدان پیربازار رشت طنین انداز شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری مجموعه سوارکاری پیربازار رشت در روز جمعه 95/2/24 میزبان مسابقات کورس بهاره گیلان بود. این مجموعه سالها تعطیل شده بود اما به همت و تلاش دکتر شهدی نژاد رئیس هیأت سوارکاری استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولین دلسوز سرانجام پس از مدتها اسبهای گیلانی توانستند در میدان سوارکاری قدیمی شهر رشت به تاخت و تاز بپردازند. این مسابقات که با استقبال چشمگیر مردم روبرو شده بود این امید را در دل ورزش دوستان و عاشقان سوارکاری زنده کرد که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با حمایت همه جانبه از هیأت سوارکاری استان از تخریب مجموعه سوارکاری پیربازار جلوگیری نموده و با واگذاری آن به هیأت امکان رشد و توسعه ورزش سوارکاری را برای مردم شریف و زحمتکش استان گیلان فراهم نماید.

در پایان این مسابقات و در قسمت اسبچه های محلی  ابراهیم عزیزی با اسب خطر ساز از ماسال، جواد رستم نژاد با اسب تورنتو از صومعه سرا و مهدی رحیمی با اسب راک ست از رشت اول، دوم  و سوم شدند.

در بخش اسب های تالشی و اسبچه ها مهرداد شهبازی با اسب ترنادو از شاندرمن، مهدی رحیمی با اسب گهر از تالش و محمد رضا باقری با اسب آهو خان از رشت به مقام های اول، دوم و سوم رسیدند.

در بخش اسب های  محلی احمد نژاداحمدی با اسب سلیم خان از کلاچای، فرشاد کریمی با اسب ماهرخ از آستارا و محمد مهدی حسینی با اسب ویرا از رشت به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش اسب های دو خون نیز کامران پوررضایی با اسب باران از صومعه سرا ، متین خجم لی با اسب فریاد از رشت و مهران علیزاده با اسب براک ست از رامسر اول ،دوم و سوم شدند.

در نخستین دوره مسابقات سوارکاری کورس بهاره گیلان جام ولایت 25 سوارکار به مدت یک روز در مجموعه سوارکاری پیربازار رشت باهم مسابقه دادند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد