کورس استان گلستان ملی شد

هیات سوارکاری استان گلستان به نمایندگی از فدراسیون برگزار کننده کورس اسبدوانی شد.

به گزارش گلستان ورزشی، رئیس فدراسیون سوارکاری در برنامه تلویزیونی «رکورد» شبکه سوم درباره تفاهم‌نامه اخیر درباره برگزاری کورس‌های اسبدوانی در گلستان گفت: بالاترین مرجع رسیدگی به امور هر رشته ورزشی فدراسیون مربوطه است. اما از یکسال و نیم پیش که بنابر دلایل اداری که ما آنرا غیرقانونی می‌دانیم، گلستان خواستار برگزاری کورس‌های با عنوان بومی بود که این عنوان برخلاف پروتکل‌های فدراسیون سوارکاری و فدراسیون جهانی است. اما باز با کنار گذاشتن هیات استان، مستقیماً هیات شهرستان را مسئول کردند.

«مسعود خلیلی» ادامه داد: با درایت وزیر ورزش و جوانان که در دو مرحله بازرسانی را به این گلستان اعزام کردند و با دستور وزیر تفاهم‌نامه امضاء و فدراسیون سوارکاری مسئول کورس‌های اسبدوانی شد. همچنین هیات سوارکاری استان گلستان به نمایندگی از فدراسیون برگزارکننده کورس‌های اسبدوانی خواهد بود.
وی در بخشی از سخنانش درباره کورس‌های آینده در استان گلستان بیان کرد: مسابقات ملی و بین‌المللی را فدراسیون برگزار می‌کند، مسابقات استانی را هیات استان و مسابقات شهرستانی را هیات های شهرستان برگزار می‌کنند. چون کورس‌های اسبدوانی گلستان از این پس ملی برگزار خواهد شد، فدراسیون مسئول این مسابقات خواهد بود و هیأت سوارکاری استان گلستان براساس خواسته ما و تنها به عنوان نماینده فدراسیون برگزارکننده این مسابقات خواهد بود که از هفته آینده به شکل ملی انجام خواهدشد.

@feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد