هفته سوم مسابقات اسبدواني كورس بهاره گنبدكاووس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين هفته مسابقات 60 راس اسب در هفت دور مختلف در مسافت يك هزار متر رقابت كردند و در دور اول كه مخصوص اسب هاي تركمن سه تا پنج ساله 12 تا 14 امتياز بود، اسب هاي آرچين حبيب ايشان ، فرياد و ژيگل ناز به ترتيب به مقام هاي اول تا سوم رسيدند.
در دور دوم رقابت اسب هاي تروبرد داخلي دو ساله مبتدي برگزار شد و در پايان اسب هاي ريو اوركيد، ريوگالكسي و كوچيني زودتر از ساير از خط پايان گذشتند و در دور سوم در ميان اسب هاي دوخون سه ساله داراي 8 امتياز نيز اسب ريحانا اول شد و پس از او اسب هاي تركمن استوري و پالو در مكان هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
نتيجه رقابت اسب هاي تروبردداخلي سه تا شش ساله 16 تا 22 امتياز در دور چهارم، برنده شدن اسب ماه مهر و كسب عناوين دوم و سوم توسط اسب هاي ليديا و ريواورهان بود و در دور پنجم نيز اسب هاي لاست چلنج ، بنتلي و نادال در گروه اسب هاي تروبرد داخلي سه تا چهار ساله 2تا 6 امتياز به ترتيب به عناوين اول تا سوم دست يافتند.
دور ششم هفته سوم مسابقات اسبدواني كورس بهاره گنبدكاووس مخصوص اسب هاي دوخون سه تا چهاراساله 24 تا 32 امتياز بود كه در اين دور اسب ريوبندر زودتر از سايرين از خط پايان گذشت و اسب هاي گلاسكو و ريبل ناز دوم و سوم شدند و در دور هفتم در گروه اسب هاي دوخون سه ساله مبتدي نيز اسب هاي تندر ، براگا و گل كاكا به ترتيب اول تا سوم شدند.
در پايان اين مسابقات مبلغ 498 ميليون و 750 هزار ريال به عنوان جايزه به صاحبان اسب هاي برنده اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد