معاون استاندار یزد: دهکده سوارکاری زمینه توسعه این رشته در یزد را فراهم می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به اینکه پروسه آماده‌سازی طرح دهکده سوارکاری یزد شش ماه زمان برده، گفت: این دهکده زمینه توسعه این رشته در یزد را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا سیدحسینی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: تعهد ادارات در زمینه تملک و آزادسازی در صورتی که زیرپا گذاشته شود، مردم در آینده همکاری با ما انجام نمی‌دهند.

وی به عدم تصویب یکی از مصوبات نشست قبلی این شورا اشاره کرد و گفت: یک سری پرونده در حال حاضر باز است که از مسئولان قبل به ما ارث رسیده و ما هیچ تصمیمی در ارتباط با آن نگرفته‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به اینکه برخی از این مصوبات درست نبوده، ادامه داد: این پرونده‌ها امضای مسئولان وقت را دارد و در صورتی که خلاف تعهد عمل کنیم، نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

سیدحسینی به طرح ایجاد دهکده سوارکاری در شهرستان اشکذر اشاره کرد و افزود: برای طرحی که برای دهکده سوارکاری وجود دارد، 200 هکتار زمین درخواست شده بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح می‌تواند زمینه توسعه بیش از پیش سوارکاری در یزد را فراهم کند، خاطرنشان کرد: پروسه بررسی این طرح انجام شده شش ماه زمان برده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تصریح کرد: اداره کل منابع طبیعی استان یزد با توجه به اینکه بخشی از این زمین را جنگلهای دست کاشت این اداره شامل می‌شود، با 80 هکتار موافقت کرده و باید طرح بر اساس این میزان زمین آماده شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد