مسابقات اسب‌سواری کورس جام شهدای مدافع حرم

شهیدخبر(شهیدنیوز): رئیس هیات سوارکاری شهرستان بندرلنگه از برگزاری مسابقات سوارکاری کورس جام شهدای مدافع حرم در این بندر خبر داد.

مرتضی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، از برگزاری مسابقات اسب‌سواری کورس به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مراد زرهی معاون برنامه‎ریزی و عمرانی، خلیل محامدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، ابراهیم یگانه مهر رئیس ورزش وجوانان شهرستان بندرلنگه، ایوب زارعی شهردار بندرکنگ و جمعی از معتمدین محلی در پیست اسب سواری بندر لنگه برگزار شد.

وی افزود: این جام با نام شهید مدافع حرم شهید ستار محمودی و به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: در این دوره از مسابقات اسب سواری نفر اول چابکسوار صادق رحمانی با اسب لاله، نفر دوم عبدالله علوی با اسب تکاور و نفر سوم محمد ملکی با اسب شهاب حائز رتبه‌های برتر شدند.

زارعی در پایان یادآور شد: به نفرات اول تا سوم، لوح  همراه با جام قهرمانی اهداء شد، هدف از برگزاری این مسابقات یادآوری روزهای باشکوه پیروزی انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بود که ورزشکاران نیز آگاه باشند که این امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون این عزیزان هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد