مدیر کل ورزش و جوانان لرستان: یک ظرفیت ورزشی به ظرفیت های استان لرستان اضافه شد/ سوارکاران استان به زودی از مجموعه سوارکاری استفاده خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، شامگاه روز 3 شنبه هشتم تیر ماه 95 ، علی یاور عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان، معاونین وی، محمد بیرانوندی نماینده مردم شهرستان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ، جافر وفایی سخنگوی شورای اسلامی شهر خرم آباد از روند تکمیل مجموعه سوارکاری دره گرم شهر خرم آباد بازدید کردند.

علی یاور عزیزپور بااشاره به اینکه از ابتدای سال 95 یکی از ظرفیت های راکد مانده استان بعد از سالها بلااستفاده در چرخه احیا افتاده است گفت: بهره برداری از مجموعه سوارکاری دره گرم خرم آباد پس از یک وقفه 10 ساله می تواند ظرفیت خوبی به ورزش استان اضافه کند.

وی همچنین بااشاره به اینکه در همین مجموعه می توان پیست دوچرخه سواری را برای ورزشکاران این رشته فراهم کرد گفت: سایر رشته های ورزشی نیز می توانند از این ظرفیت به خوبی بهره گیرند.

علی یاور عزیزپور گفت: متاسفانه سالیان گذشته مسئولان وقت این اداره بدون دریافت ریالی از شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ، سند مالکیت این زمین را به این شرکت واگذار می کنند و هم اکنون برای برگردان این حق به مردم لرستان نیازمند پیگیری مجدانه نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: خوشبختانه با پیگیری های خود هیئت سوارکاری و اداره کل ورزش و جوانان لرستان و با همکاری برخی از مسئولان هم اکنون مجوز بهره برداری از این مجموعه برای استان گرفته شده است و تنها بحث مالکیت آن می ماند که امیدواریم به زودی این مشکل نیز با دخالت نمایندگان انجام شود.

محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در این بازید نیزاعلام کرد: تمام قد و با قدرت از اهداف ورزش استان و مجموعه سوارکاری خرم آباد حمایت می کنم و تلاش خواهم کرد صنعت اسب را در لرستان شکوفا کنم.
وی بااشاره به اینکه به همراه هیئت سوارکاری و مسئولان ورزش استان ترتیب دیدار با وزیر ورزش و جوانان را خواهم داد قول داد تا حد امکان نسبت به تجهیز کردن این مجموعه سوارکاری تلاش کند.

جافر وفایی سخنگو و عضو شورای شهر خرم آباد هم با عنایت به اینکه این مجموعه ورزشی در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد گفت: تلاش خواهیم کرد این مکان از فضای سبز خوبی برخوردار شود.

وی همچنین اشاره کرد که عملیات خاک برداری و تسطیح این زمین توسط شهرداری و شورای شهر انجام گرفته است و آمادگی هرگونه کمک به اداره کل ورزش و جوانان لرستان و هیئت سوارکاری استان را دارند.

عملیات اجرایی بهره برداری از این مجموعه ورزشی 17 فروردین ماه امسال آغاز شده و پیش بینی می شود مردادماه امسال در اختیار هیئت سوارکاری استان قرار گیرد.

ماحصل این بازدید صمیمی ، تصویب و قول مساعد عزیزپور برای نرده کشی مجموعه سوارکاری بود که بذر امیدی در دل سوارکاران و علاقمندان به سوارکاری نشاند.

حضور صمیمی علاقه مندان و مالکان و سوارکاران لرستانی بعد از سالها دوری در مجموعه سوارکاری خرم آباد انجام شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد