مجمع عمومي سالیانه سواركاري گيلان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي هيات سواركاري گيلان، اين مجمع یکشنبه 20 اسفند ماه 96 با حضور رييس و دبیر کل فدراسيون وهمراهي استاد مسعود رهنما مدير كل ورزش و جوانان گيلان و اعضاي محترم مجمع برگزار شد

ابتدا استاد رهنما با اشاره به تحولات چشمگير در ورزش سواركاري در سالهاي اخير عملكرد كلي هيات را بسيار رضايتبخش دانست .ايشان اقتصاد و اشتغال مبتني بر ورزش سواركاري و اسب را يكي از آسانترين شيوه هاي اشتغال بر شمردند .
دكتر شهدي نژاد رييس هيات سواركاري گيلان با ارايه ي گزارشي مبسوط همراه با تصويرگري به ارايه عملكرد اين هيات پرداخت .ايشان ضمن بر شمردن مزاياي ورزش سواركاري از منظر علمي به سياستها و خط مشي هيات اشاره و اهداف كيفي و كمي مورد نظر هيات را تبيين نمود .
دكتر شهدي نژاد با ارايه ي برنامه ي پيشنهادي رويدادهاي ورزشي سواركاري در سال ٩٧ نويد داد كه بنا بر حمايت استاندار محترم گيلان ،ساخت و راه اندازي يك مجموعه سواركاري جديد با استانداردهاي بين المللي ،يكي از اهداف اصلي تعيين شده براي هيات سواركاري استان گيلان در سالهاي پيش رو در نظر گرفته شده است .
دكتر شهدي نژاد تمامي توفيقات بدست آمده در رشته هاي كورس ، استقامت و پرش در سال ٩٦ را مرهون همكاري و همدلي تمامي اعضاي تيم سواركاري گيلان دانست .
وي اعلام نمود كه با نگاه توسعه ي رقابتي باشگاه محور ؛زمينه براي توسعه ي همه جانبه ي ورزش سواركاري در استان مهيا شده است

دكتر شهدي نژاد با اشاره به نقش بي بديل ورزش سواركاري در ايجاد اوقات فراغت و فرحبخش براي خانواده از سواركاري بعنوان ورزشي اشتغال زا با كمترين سرمايه گذاري نام برد .
در ادامه مجمع دكتر خليلي رييس فدراسيون ،ضمن اشاره به جايگاه بالاي هيات سواركاري گيلان در رنكينگ فدراسيون ، اين توفيقات را نشات گرفته از فضاي همكاري و همدلي در زمينه ي مديريت مبتني بر دانش و فداكاري كليه اعضاي هيات گيلان دانست

اجراي مسابقات استقامت ملي ساحلي در سال ٩٧ به همراه انجام مسابقات پرش ساحلي و توسعه ي مسابقات كورس از مصوباتي بود كه رييس فدراسيون ،گيلان را مستعد آن دانست .
دكتر خليلي ضمن قدر داني ازفعاليت بانوان سواركار گيلاني ،فرهنگ بالاي مردم گيلان را بزرگترين نقطه قوت استان براي توسعه ورزش سواركاري دانست.

در انتهاي مجمع الواح تقديري از طرف دكتر خليلي به سواركاران و تلاشگران برتر سال ٩٦ در رشته هاي سواركاري اعطا گرديد.
همچنين دكتر خليلي در بازديد از مجهزترين باشگاه پرش با اسب گيلان و كشور در شهر آستانه اشرفيه ، اذعان نمود كه وجود و ساخت اين باشگاه مدرن سواركاري در شهرستان آستانه گيلان را مستعد برگزاري مسابقات بين المللي پرش با اسب در سال ٩٧ خواهد نمود .
دكتر خليلي از تلاشهاي مالكان محترم باشگاه نادري آستانه ، در ايجاد زير ساخت توسعه سواركاري و بخصوص رشته ي پرش در گيلان قدر داني نمود .


@feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد