مجمع سالانه فدراسیون سوارکارى برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس،  یکشنبه ٢٤ بهمن ماه ٩٥ مجمع فدراسیون سوارکارى در تالار همایش آکادمى ملى المپیک با حضور داورزنى معاون ورزش قهرمانى و حرفه اى وزارت ورزش و جوانان، دکتر خلیلی رییس فدراسیون سوارکارى، اعضا هیات رئیسه مجمع و روسای  هیات هاى سوارکارى از ٢٣ استان کشور، با محوریت بررسی عملکرد سالانه و تصویب کارکرد مالى فدراسیون برگزار شد.

در این مجمع، خانم صحت زاده رییس کمیته سوارکارى کودکان با اسب‌هاى کوچک( اسب‌هاى خزر و پونى ) از فعالیت هاى چندماهه این کمیته جدید و نوپا، گفت و از شکل گیرى کمیته هاى استانى در 10 مرکز و استقرار فعالیت هاى اموزشی و ورزشی این کمیته در باشگاه اریاسب تهران ، گزارش جامعى آرائه کرد.
فرهاد رئیسی ، رییس کمیته استقامت فدراسیون سوارکارى هم از فعالیت هاى گسترده این کمیته در نقاط مختلف کشور، گزارش داد و روند رو به توسعه این رشته دشوار و اساسى را تشریح کرد.
سخنران بعدى مجمع خانم منتظم، رییس کمیته جانبازان و معلولین فدراسیون بود که از برپایی ده کارگاه اموزشی این کمیته با مدرسین خارجى و داخلى خبر داد و فعالیت هاى افراد دچار معلولیت را براى حضور در رقابت هاى پارالمپیک و مسابقات سوارکارى ویژه معلولان ذهنى، براى اعضا مجمع، تشریح کرد.

سهیل یوسف نیا، رییس کمیته جشنواره هاى زیبایی اسب اصیل نیز از گسترش فعالیت‌هاى این کمیته و برگزارى ١٢ رویداد رده ایکاهو، در استان هاى مختلف کشور گزارش داد.

سلسله ذاکرین، رییس کمیته لیگ پرش با اسب، هم از برگزارى موفق لیگ پرش در سال ٩٥ گفت و گزارش کاملى از حضور ١٢ تیم حاضر در این لیگ آرائه داد.

مسعود مکارى نژاد، رییس کمیته مربیان از برگزارى کلاس ها و دوره هاى اموزشی مربیگرى در استان هاى گوناگون گفت و برخى مشکلات موجود در مسیر این فعالیت هاى اموزشی را براى حاضران برشمرد.

photo_2017-02-13_10-28-19 photo_2017-02-13_10-28-49  photo_2017-02-13_10-29-00    photo_2017-02-13_10-29-56

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد