فرماندار گمیشان رییس هیات سوارکاری شد

فرماندار گمیشان به عنوان اولین رئیس هیات سوارکاری شهرستان معرفی شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در مراسمی و با حضور رئیس هیات سوارکاری استان، مسئولین ورزشی، مالکان، پرورش دهندگان و علاقه مندان اسب توماج فرماندار گمیشان به عنوان اولین رئیس هیات سوارکاری شهرستان معرفی شد.

رزاقیان رئیس هیات سوارکاری استان در این مراسم با اشاره به قدمت شهرستان گمیشان در حوزه اسب اذعان داشت: ساماندهی و استقرار هیات سوارکاری در شهرستان یکی از نیازهای مهم منطقه بود که خوشبختانه امروز به ثمر نشست.

وی افزود: اسب حیوانی نجیب، مورد علاقه مسلمانان و خصوصاً مردم استان گلستان است به گونه ای که این حیوان همواره در شادی ها و غم ها همواره با مردم همراه بوده است.

رئیس هیات سوارکاری استان ادامه داد: شهرستان گمیشان دارای پتانسیل، ظرفیت، توان و شخصیت های ویژه ای در حوزه پرورش اسب می باشد.

رزاقیان اضافه کرد: طبیعت و جغرافیای خاص و ویژه حاکم در منطقه نیز گویای علاقه خاص و ویژه مردم به اسب است.

رئیس هیات سوارکاری استان در پایان گفت: توسعه سوارکاری در سطح استان یکی از برنامه های مهم این هیات بوده که به صورت ویژه در حال پیگیری و اجرا می باشد.

توماج فرماندار گمیشان نیز در این مراسم گفت: استقرار هیات سوارکاری در شهرستان یک برنامه مهمی است که قطعاً تحول و و رونق منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پرورش اسب علاوه بر جنبه ورزشی و سلامتی دارای ظرفیت خاصی در حوزه اشتغال و اقتصاد می باشد.

رئیس جدید هیات سوارکاری شهرستان گمیشان استفاده و بهره برداری اصولی از اسب را در منطقه در واقع عینیت بخشیدن به اقتصاد مقاومتی بیان داشت و افزود: با برگزاری برنامه های و جشنواره های ویژه اسب در شهرستان با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه می توان باعث جذب گردشگر و توریست در منطقه و نشان دادن هر چه بهتر جاذبه های شهرستان شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد