غروی: بانوان سوارکار خوب ظاهر شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری به نقل از برنا ، بانوی سوارکار ایران گفت: رقابت با نمایندگان چهار کشور اروپایی فرصت مناسبی برای محک خودمان بود.

مسابقات بین المللی پرش با اسب دو ستاره از روز چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه و با حضور 56 سوارکار از کشورهای ایران آلمان لوکزامبورگ گرجستان و هلند آغاز شد. در این رقابت ها سه سوارکار بانو به نام های فاطمه و فائزه غروی و دنیا فکوریان حضور دارند.

فاطمه غروی بانوی سوارکار ایرانی شرکت کننده در مسابقات بین المللی پرش با اسب، رقابت با نمایندگان چهار کشور اروپایی را فرصت مناسبی برای محک توانایی خود دانست.

فاطمه غروی در حاشیه فینال مسابقات بین المللی پرش با اسب در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات بین المللی سوارکاری دوسال پی در پی به میزبانی ایران برگزار می شود که این برای ما سوارکاران زن یک فرصت بشمار می رود.

وی افزود: این رقابت ها و در واقع باعث سنجش سوارکاران زن برای حضور بهتر در دیگر رقابتهاست و حضور سه سوارکار زن در جمع شش سوارکار خارجی از کشورهای آلمان، هلند، لوگزامبورگ و گرجستان فرصتی برای محک خودمان بشمار می رود.

این سوارکار زن شرکت کننده در این رقابت ها اظهار داشت: خوشبختانه سوارکاران زن شرکت کننده ایرانی در این رقابت و در ارتفاع 145سانتی مترخوب ظاهر شدند اما متاسفانه تعداد شرکت کننده زن کم بود.

  1. کیوان

    به بانوان سوارکار کشورم افتخار میکنم ولی کاش امکانات و باشگاههای بیشتری در استانها راه اندازی میشد تا در این ورزش که هم منعی نداره هم ورزش باستانی و دیرین ما ایرانی هاست خانمهای ایرانی پیشروتر از آقایان باشند چراکه آمار سوارکاران خانم در دنیا بیشتر از آقایان هست.باید خانمها رو به این ورزش تشویق کرد

  2. طراحی سایت مشهد

    ممنون خیلی خوب بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد