سیدمهدی طباطبایی به عنوان رئیس هیات سوارکاری استان قم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیأت سوارکاری استان قم با هدف تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی، امروز برگزار شد و با پایان رقابت سه کاندیدا برای رسیدن به ریاست هیأت سوارکاری، در نهایت سرپرست این هیات به مدت چهار سال برای مسؤولیت ریاست انتخاب شد.

*حضور 3 کاندیدا در مجمع انتخابات هیأت سوارکاری قم

در این مجمع که در حضور دبیر فدراسیون سوارکاری به عنوان رئیس مجمع و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع و نیز روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش و روح‌الله مقدم مسؤول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، سه کاندیدا برای احراز ریاست چهار سال آینده هیأت ورزشی سوارکاری ثبت‌نام کرده بودند.

همانند بسیاری از مجامع هیات‌های ورزشی استان قم که معمولاً در آغاز یا آخرین لحظات، یک یا دو نفر از کاندیداها از کاندیداتوری انصراف می‌دادند، این بار نیز دو نفر از کاندیداها تصمیم به کناره‌گیری گرفت و رقابت برای انتخاب به عنوان رئیس هیأت سوارکاری استان قم از بین رفت تا طباطبایی تنها کاندیدای این مجمع شود.

*کناره‌گیری 2 نفر از کاندیداها و رای‌گیری با حضور یک نفر

به محض آغاز مجمع انتخابات هیأت سوارکاری استان قم، قرار بود کاندیداهای مجمع در حضور دبیر فدراسیون سوارکاری و مدیرکل ورزش و جوانان قم، اهداف خود از کاندیداتوری در انتخابات ریاست هیأت سوارکاری استان قم و همچنین برنامه‌های خود در صورت انتخاب به عنوان رئیس این هیأت ورزشی را بیان کنند اما دو نفر از کاندیداها از کاندیداتوری خود کناره‌گیری کرده و از حضور در رای‌گیری انصراف دادند.

امیر رزاقی، سیدمهدی طباطبایی و سیدرضا علیزاده‌طباطبایی سه کاندیدای این مجمع برای به ‌دست آوردن ریاست چهار سال آتی هیأت سوارکاری استان قم بودند که دو نفر از آنها یعنی امیر رزاقی و سیدرضا علیزاده‌طباطبایی از کاندیداتوری خود کناره‌گیری کردند و تنها سیدمهدی طباطبایی در حضور رئیس و نایب‌ رئیس و همچنین دیگر اعضای مجمع به ‌طور کامل برنامه‌های خود را برای پیشبرد اهداف ورزش و رشته سوارکاری قم ارائه کرد.

*8 رای از 13 رای اعضای مجمع به سیدمهدی طباطبایی

به این ترتیب مجمعی که برای انتخاب رئیس جدید هیأت سوارکاری استان قم در چهار سال آینده سه کاندیدا داشت، با حضور یک کاندیدا ادامه پیدا کرد و در نهایت رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید هیأت سوارکاری قم با حضور سیدمهدی طباطبایی سرپرست این هیأت ورزشی انجام پذیرفت.

از بین اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیأت سوارکاری استان قم، 13 نفر واجد شرایط رای دادن بودند و در نهایت رای‌گیری با حضور این تعداد نفر از اعضای واجد شرایط رای دادن برگزار شد که با شمارش آرای انداخته شده به گلدان رای‌گیری، در نهایت سیدمهدی طباطبایی با کسب 8 رای از مجموع آراء موجود برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیأت سوارکاری استان قم انتخاب شد.

بعد از دوره سرپرستی بیش از سه ماه سیدمهدی طباطبایی در هیأت سوارکاری استان قم، وی این بار با اعتماد اعضای مجمع هیأت سوارکاری قم برای مدت چهار سال مسؤولیت ریاست این هیأت ورزشی را بر عهده گرفت تا دوره ریاست وی تا سال 1399 ادامه داشته باشد.

یکی از نقاط ضعف بزرگ در عملکرد هیات سوارکاری استان قم در دوره‌های گذشته و همچنین دوره اخیر سرپرستی، عدم اطلاع‌رسانی به موقع اخبار مربوط به این رشته ورزشی است که باید نحوه ارتباط و تعامل هیات جدید سوارکاری قم با رسانه‌ها را در آینده نزدیک دید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد