سومین دوره مسابقه ورزشی اسب عرب کشور “جام سازه های آبی شوشتر” با شناخت برترین ها به پایان رسید.

این رقابت ها روز چهارشنبه (15 آذرماه) با حضور داوران خارجی به میزبانی شهرستان شوشتر برگزار شد.

در رده ملی مسیر پیمایی کلاس یک، اسب “باستان خواجه” با مالکیت سید حسین نی بند، اسب “باران خواجه” با مالکیت حسین خواجه و اسب “بزرگ پارسه” با مالکیت امین کاظمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده ملی مسیر پیمایی کلاس دو نیز اسب “ویانا” با مالکیت مصطفی کرمی، اسب “یار عقیلی” با مالکیت محمد بابا احمدی در مکان های اول و دوم معرفی شدند.

برترین های رده اکاهو مسیر پیمایی کلاس یک،  اسب “بزرگ پارسه” با مالکیت امین کاظمی به عنوان نخست رسید.

در رده اکاهو مسیر پیمایی کلاس دو نیز اسب “یار عقیلی” با مالکیت محمد بابا احمدی و اسب “ویانا” با مالکیت مصطفی کرمی در رده های اول و دوم قرار گرفتند.

در رده مبتدی سوارکاری رده ملی کلاس یک، اسب “ویلیام خواجه” با مالکیت ابوالفضل خواجه، “وارث خواجه” با مالیک مرتضی خواجه و “وهاب یاسین” با مالکیت رضا عرفانی به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده مبتدی سوارکاری رده ملی کلاس دو نیز اسب “خزر بروجرد با مالکیت سیدعلی کلانتر و “گشتاسب” با مالکیت سیدمهران حیدری جایگاه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و نفر سوم معرفی نشد. در رده مبتدی سوارکاری رده اکاهو نیز اسب “وارث خواجه” با مالکیت مرتضی خواجه، “ویلیام خواجه” با مالکیت ابوالفضل خواجه و اسب “خزر بروجرد” با مالکیت سیدعلی کلانتر در مکان های اول تا سوم جای گرفتند.

در رده محلی سوارکاری نیز اسب “خزر بروجرد” با مالکیت سیدعلی کلانتر، اسب “وهاب یاسین” با مالکیت رضا عرفانی و اسب “ریحان” با مالکیت اسدی به عنوان های اول تا سوم دست پیدا کردند.

استاندار محترم خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز از نزدیک شاهد این مسابقات بودند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد