سوارکار آلمانی: ایران توانایی میزبانی مسابقات مهم را دارد

سوارکار آلمانی حاضر در دومین دوره مسابقات بین المللی پرش با اسب تهران گفت: ایران با امکاناتی که دارد می تواند میزبانی مسابقات مهم را بر عهده بگیرد.

ماریو ماتینز که با اسب خود “کاناوارو 9” در دومین دوره مسابقات بین المللی پرش با اسب CSI در ایران شرکت داشت و در نهایت در جای پنج قرار گرفت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا در مورد شرایط و امکانات سوارکاری ایران اظهار کرد: این برای اولین بار است که به ایران می آیم و امکانات شما را می بینم. شما امکانات خوبی دارید و معتقدم می توانید با همین امکانات میزبانی مسابقات مهم را بر عهده بگیرید.

وی در مورد وضعیت مانژ سوارکاری مسابقات نیز افزود: بستر این پیست کیفیت خوبی دارد و با کمی تلاش بیشتر می توانید میزبانی های بهتری را بگیرید.

سوارکار آلمانی با اشاره به اینکه سوارکاران ایرانی رقبای خوبی هستند گفت: سوارکاران شما هم رقبای خوبی هستند و از اینکه توانسته ام در این مسابقات با آنها رقابت کنم خوشحالم.

وی در مورد داوری مسابقات هم گفت: داوری ها با توجه به حضور نمایندگان فدراسیون جهانی خوب بود و مشکلی وجود نداشت.همه چیز در حد مطلوب برگزار شد.

دومین دوره مسابقات بین المللی پرش با اسب ایران با حضور 51 سوارکار از ایران، سه نفر از آلمان، یک نفر از گرجستان، یک نفر از هلند، یک نفر از لوکزامبورگ در سه روز برگزار شد. در پایان این رقابتها 50 هزار فرانک سوییس بین نفرات برتر توزیع شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد