سوارکاری و روز ملى هواى پاک با حضور ابتکار و محمدیان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس مراسم سوارکاری و روز ملى هواى پاک با حضور ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، خانم محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، خلیلى رییس فدراسیون سوارکارى و جمعى از مدیران فرهنگى و ورزشى استان تهران در مجموعه سوارکارى ذوالجناح نیروى زمینى ارتش در منطقه شمال شرق تهران بزرگ برگزار شد.

حدود 200 سوارکار نیز با اسب هاى خود در این باشگاه حضور پیدا کردند و از ساعت 10 صبح طبیعت گردى با اسب را در ارتفاعات سوهانک آغاز کردند.

ابتکار در این برنامه بر همکارى و تعامل با فدراسیون سوارکارى براى آموزش و تجهیز محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست، تاکید کرد تا در استان هاى مختلف کشور شاهد انجام وظیفه محیط بانان با استفاده از اسب، باشیم و این حرکت هم اینک در لرستان و گلستان، شروع شده و در سایر مناطق کشور نیز به زودى محیط بانان سواره در نواحى حفاظت شده، فعالیت خود را به بهترین صورت، انجام خواهند داد.

این برنامه همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. همزمان با کلیه استانهای کشور، شهرستانهای تبریز، مراغه، ملکان، اهر، ورقان، شبستر و جلفا به کوشش و اهتمام روسای هیات های ورزشی و اداره های ورزش و جوانان شهرستان مربوطه، جشنواره سوارکاری با شعار اسب، انسان و هوای پاک را برگزار نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد