رقابت 70 راس اسب درهفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس

گنبدکاووس – ایرنا – هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر روز جمعه با رقابت 70 راس اسب در هفت دور مختلف و با حضور مشتاقان این ورزش سنتی و اصیل منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این هفته از رقابت ها در مسافت های 1000، 1550 و 1600 متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن سه تا شش ساله 8 امتیاز بود بود اسب های کیارش 3 ، کیهان سلیم و شراره ایلکا به ترتیب اول تا سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله مبتدی در دور دوم برگزار شد که در آن اسب بانوی صحرا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های مه وش و آسپین هم دوم و سوم شدند و در دور سوم در میان اسب های تروبردداخلی سه تا چهار ساله 2 تا 6 امتیاز نیز اسب های ژورا ، هیاهو و شازده عناوین برتر را از آن خود کردند.
دور چهارم هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس با رقابت اسب های دوخون چهار تا هشت ساله هندیکاپ برگزار شد و اسب های بای بای ، رحما و آتیک اول تا سوم شدند و در دور پنجم در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز نیز اسب آرزوبالام اول شد و اسب های بوی بلا و شکوه نیز دوم و وسوم شدند.
دور ششم مخصوص اسب های دوخون سه تا چهارساله 24 تا 34 امتیاز بود که در آن اسب ریحانه اول شد و النترا و سلطان 2 به مقام های دوم و سوم رسیدند و در دور هفتم نیز اسب های تامکت ، تیام و شی شی مقام های اول تا سوم را در میان اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله مبتدی از آن خود کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 556 میلیون و 500هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد