رقابت 64 راس اسب در هفته هفتم مسابقات اسبدواني كورس بهاره گنبدكاووس

هفته هفتم مسابقات اسبدواني كورس بهاره گنبدكاووس با رقابت 64 راس اسب در هشت كورس مختلف ، عصر روز جمعه در مجموعه سواركاري اين شهرستان برگزار شد.

اين رقابت ها در مسافت هاي 1000 و 1200متر برگزار ش دو در دور اول كه مخصوص اسب هاي تركمن دو ساله مبتدي بود، اسب هاي صحراناز ، گوناي و دنيال گزل اول تا سوم شدند و در دور دوم در بين اسب هاي تركمن سه تا شش ساله 36 تا 48 امتياز نيز اسب آي بك زودتر از سايرين از خط پايان گذشت و اسب هاي آهوصحرا و يادگار قره تپه دوم و سوم شدند.

رقابت اسب هاي دوخون دوساله مبتدي در دور سوم برگزار شد و ريونينا عنوان قهرماني اين دور را از آن خود كرد و اسب هاي يونيك گلد و چه گوارا به مقام هاي دوم و سوم رسيدند و در دور چهارم در بين اسب هاي تروبرد داخلي چهار تا 9 ساله هنديكاپ نيز اسب هاي فينيش لاين، دوبي پاشا و سابرينا به ترتيب اول تا سوم شدند.
اسب هاي دوخون چهار تا شش ساله هنديكاپ برگزار كننده دور پنجم هفته هفتم مسابقات اسبدواني كورس بهاره گنبد بودند كه با قهرماني باي باي به پايان رسيد و مقام هاي دوم و سوم را نيز اسب هاي آتيك و رحما از آن خود كردند و در دور ششم در گروه اسب هاي دوخون سه تا چهار ساله 8 امتيازي نيز اسب هاي اوكسال ، تندر و جان كازاوي به ترتيب اول تا سوم شدند.
دور هفتم مخصوص اسب هاي دوخون سه تا شش ساله 36 تا 48 امتياز بود كه در آن اسب هاي گلاسكو ، ريوبندر و آتش به ترتيب اول تا سوم شدند و در دور هشتم در ميان اسب هاي دوخون سه تا چهار ساله مبتدي نيز مقام قهرماني از آن اسب براون پانتر شد و اسب هاي چيتا شهباز و گل آي 2 به مقام هاي دوم و سوم رسيدند.
در پايان اين مسابقات مبلغ 691 ميليون و 250 هزار ريال به عنوان جايزه به صاحبان اسب هاي برنده اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد