رقابت 60 راس اسب در هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در مسافت های 1000و 1550متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن سه تا پنج ساله نبرده بود، اسب های زولان ، کیارش 3 و مادیان طلا به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در دور دوم این مسابقات اسب های تروبرد داخلی دو ساله مبتدی رقابت کردند که در آن، اسب اس ای فرمول زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های تریفیک چلنجر و پرشین چلنج نیز دوم و سوم شدند و در دور سوم در میان اسب های دوخون چهار تا پنج ساله 50 تا 60 امتیاز نیز اسب های اورتیناز، فرنیا و کومانچی به ترتیب اول تا سوم شدند.
رقابت اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله 24 تا 28 امتیاز در دور چهارم هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس بهار گنبد برگزار شد و در انتها اسب پری مون اول شد و اسب های مجیک و تک نواز به مقام های دوم و سوم رسیدند و اسب های آذامر ، النترا و خوش تیپ مقام های برتر دور پنجم را در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 34 امتیاز از آن خود کردند.
دور ششم این مسابقات مخصوص اسب های تروبرد داخلی چهار تا 9 ساله هندیکاپ بود که اسب چرچیل برنده این دور شد و اسب های کاررا و سابرینا دوم و سوم شدند و در دور هفتم نیز اسب های پوینده ، فربال و گلدی خان مکان های برتر را در میان اسب های دوخون سه ساله 2 تا 6 امتیاز کسب کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 596 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد