رقابت 3 کاندیدا برای ریاست هیأت سوارکاری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از پایان فعالیت سعید کاظمی در مسوولیت ریاست هیأت سوارکاری استان قم، اکنون هیأت ورزشی در آستانه برگزاری مجمع انتخابات قرار گرفته تا با حضور اعضای مجمع در روز یکشنبه چهاردهم آذر ماه رئیس جدید آن مشخص شود.

ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت سوارکاری استان قم در امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم انجام شده و با بررسی شرایط کاندیداهای ثبت‌نام کننده، در نهایت صلاحیت سه نفر آنها را مورد تایید قرار گرفت تا با برگزاری مجمع انتخابات، هیأت سوارکاری قم رئیس جدید خود را بشناسد.

مجمع انتخابات هیأت سوارکاری استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی روز یکشنبه چهاردهم آذر ماه برگزار می‌شود و سه تن چهره جدید برای نشست بر کرسی ریاست این هیات ورزشی در حضور مسوولان فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان قم و اعضای مجمع با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مجمع انتخابات ریاست هیأت سوارکاری استان قم با حضور رئیس فدراسیون این رشته و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود تا این رشته ورزشی رئیس جدید خود را برای یک دوره چهار ساله جدید تا سال 1399 و برای جانشینی سعید کاظمی رئیس قبل آن بشناسد.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم با فدراسیون سوارکاری، قرار است مجمع انتخابات هیأت سوارکاری قم به منظور تعیین رئیس جدید این رشته و هیأت ورزشی با رقابت سه کاندیدا یعنی امید رزاقی، سیدمهدی طباطبایی و سیدرضا علیزاده‌طباطبایی برگزار شود.

میزبان این مجمع انتخاب هیأت سوارکاری قم، سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم است و بر همین اساس رئیس فدراسیون سوارکاری کشورمان به عنوان رئیس و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع در این انتخابات حضور خواهند یافت.

این در شرایطی است که تیر ماه امسال سرپرست جدید هیأت سوارکاری استان قم به‌ دنبال تغییر و تحولات در این رشته ورزشی از سوی فدراسیون سوارکاری معرفی و برای اداره این هیأت فعالیت خود را آغاز کرد، مسوولیتی که سیدمهدی طباطبایی با ابلاغ ریئس فدراسیون بر عهده گرفت.

سابقه سوارکاری قم نشان می‌دهد که این رشته در رقابت‌های مختلف کشوری موفقیت‌های نسبتا خوبی برای ورزش قم به دست آورده ولی به دنبال کناره‌گیری رئیس قبلی آن یعنی سعید کاظمی، در تیر ماه امسال با تغییراتی در راس مدیریت خود مواجه شد.

این در حالی است که در نیمه دوم سال 1391 بود که با برگزاری مجمع انتخابات هیأت سوارکاری استان قم در حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل وقت ورزش و جوانان استان قم، سعید کاظمی با انتخاب اعضای مجمع این هیأت به عنوان رئیس جدید هیأت سوارکاری قم برگزیده شد اما کاظمی پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست خود از این مسوولیت کناره‌گیری کرد.

در پی این تغییر و تحولات در راس هیأت سوارکاری استان قم، اداره ‌کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و فدراسیون سوارکاری ایران به عنوان متولی این رشته ورزشی به این جمع‌بندی رسیدند که با توجه به تغییر در هیأت سوارکاری قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت سوارکاری قم، فرد دیگری به جای سعید کاظمی به‌ عنوان سرپرست هیأت سوارکاری در راس امور قرار بگیرد و اکنون طباطبایی سرپرست این هیأت‌ است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد