رئيس فدراسيون سواركاري: برخي بي اخلاقي ها در فضاي ورزش بايد ريشه يابي شود

به گزارش ايرنا، مسعود خليلي روز دوشنبه در حاشيه مجمع انتخاباتي هيات سواركاري استان البرز، گفت: فضاي برخي از مكان هاي ورزش مناسب نيست و بي اخلاقي هاي زيادي در آن ديده مي شود.
وي با بيان اينكه عدم توجه به موضوعات اخلاقي آسيب جدي بر پيكره ورزش وارد خواهد ساخت، اظهار كرد: اخلاق پايه و اساس ورزش است كه متاسفانه در كشور به آن توجهي نمي شود.
رئيس فدراسيون سواركاري افزود: بايد با برگزاري نشست هاي تخصصي و استفاده از بزرگان ورزش به دنبال دلايل بي اخلاقي ها باشيم چرا كه چنين وضعيتي سرافكندگي ورزش را به دبنال خواهد داشت.
خليلي يادآور شد: تهمت، دروغ، بي حرمتي، تهديد و درگيري ورزش كشور را دچار آسيب كرده و اگر به دنبال رفع آن نباشيم در سال هاي پيش رو اتفاقات ناگوارتري رخ خواهد داد.
وي افزود: ريشه اصلي ورزش اخلاق است اما مشاهده مي كنيم كه اين موضوع در ورزش كشور جايگاهي ندارد.
رئيس فدراسيون سواركاري با يادآوري اتفاقات سال هاي قبل سواركاري ، گفت: با كار و برنامه ريزي دقيق و سرلوحه قرار دادن اخلاق ، بسياري از معضلات سواركاري از بين رفت و امروز فضاي بسيار خوبي دارد.
وي با اشاره به اين كه سواركاري درصد بسيار كمي از بي اخلاقي هاي فضاي ورزش را دارد ، يادآور شد: مهمترين برنامه ما قبل از پرداختن به ورزش قهرماني حفظ اخلاق است و خوشبختانه در اين زمينه موفق بوده ايم و به ساير رشته ها از معضلات كمتري برخوردار هستيم.
ظهر امروز مجمع انتخاباتي هيات سواركاري استان البرز برگزار شد و حسن عليزاده با كسب چهارده راي از شانزده راي ماخوذه به مدت چهار سال رياست اين هيات را بر عهده گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد