خلیلی: امیدوارم مدال پور رضایی فتح بابی برای مسابقات آینده سوارکاری باشد

    • رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: نباید با هر شکستی ناامید شد و با هر عنوانی ذوق زده. سوارکاران ما نیاز به سرمایه گذاری دارند و امیدوارم در بازی های آسیایی جاکارتا هم به مقام برسند.

      به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، مسعود خلیلی رییس این فدراسیون پس از کسب مدال برنز پرش با اسب توسط داود پوررضایی گفت: این اولین مدال بازی های آسیایی برای سوارکاری بود و بچه ها زحمت کشیدند. کار دشواری بود، چرا که تفاوت اسب های ما با رقبای دیگر زیاد بود.
      وی ادامه داد: برای نخستین بار با تلاش های صورت گرفته، اسب ها قرنطینه شده و سوارکاران ما با اسب های خودشان مسابقه دادند. با توجه به مشکلاتی که بود احساس کردم نتوانیم مقامی کسب کنیم، اما بچه ها همت کردند و شاهد بودیم پوررضایی به مدال برنز دست یافت.
      خلیلی گفت: امیدوارم این مدال فتح بابی برای مسابقات آینده باشد. از طرفی، امیدوارم بتوانیم اسب های بهتری خریداری کرده و بتوانیم اردوهای بیرون از کشور برگزار کنیم. هر چقدر اردوهای خارج از کشور داشته باشیم، تجربیات سوارکاران ما بیشتر می شود.
      رئیس فدراسیون سوارکاری اظهار داشت: نباید با هر شکستی ناامید شد و با هر عنوانی ذوق زده. سوارکاران ما نیاز به سرمایه گذاری دارند و امیدوارم در بازی های آسیایی جاکارتا هم به مقام برسند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد