برگزاری پنجمین جلسه تخصصی کمیته زیبایی در خصوص اسب نژاد کرد در استان اصفهان

♦️ صبح مورخه ۲۷ فروردین ۹۷، پنجمین جلسه تخصصی اسب نژاد کرد به میزبانی استان اصفهان در مجموعه زیبای ایران زمین، با حضور دکتر جاویدی رییس کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون، مهندس محکم کار عضو کمیته زیبایی و قائم مقام هیات سوارکاری استان اصفهان، دکتر ابراهیم پور و اعضای کارگروه اسب کرد و جمعی از مالکین و تولید کنندگان و فعالان این عرصه برگزار گردید.
در این جلسه که نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامید، پیگیری موارد طرح شده در آخرین جلسه در استان کردستان، قوانین کلی برگزاری جشنواره ها، تنظیم برگزاری دوره های هماهنگی داوری اسب کرد در جشنواره ها، سهمیه بندی استانها و انتخاب افراد مجرب و پیشکسوت در عرصه داوری اسب کرد جهت حضور در اولین جلسه هماهنگی و آموزشی داوری اسب کرد به تصویب کلیه حاضرین در جلسه رسید.
همچنین جاویدی از جلسه مشترک روسای کمیته های ورزشی و زیبایی و نتیجه گیری نهایی این جلسه در خصوص نحوه مشارکت دو کمیته در برگزاری جشنواره و مسابقه همزمان زیبایی و ورزشی و سواره در آینده ای نزدیک طبق قوانین مصوب فدراسیون سوارکاری در کمیته های زیبایی و ورزشی خبر داد.

همچنین در ادامه جلسه با تصویب اعضاء مقرر گردید در تاریخ ۵ الی ۶ اردیبهشت یک دوره هماهنگی و آموزش قوانین داوری اسب کرد برای داوران فعال و پیشکسوتان مشخص شده در جلسه امروز، در استان زنجان تشکیل گردد.
جاویدی در اتمام جلسه ابراز امیدواری کرد، با هم دلی و اتحادی که در جامعه پرورش دهندگان و مالکین و پیش کسوتان اسب کرد در کشور با تشکیل جلسات منظم کمیته زیبایی و حمایت رییس محترم فدراسیون سوارکاری کشور ایجاد شده است، در آینده ای نزدیک شاهد رشد و برگزاری قانونمند جشنواره های زیبایی اسب کرد در کشور باشیم.
جاویدی از کلیه فعالان و مالکین اسب کرد دعوت نمود تا در اولین جشنواره زیبایی اسب کرد با قوانین جدید و داوران پایه معرفی شده به روش قضاوت مقایسه ای که به میزبانی استان زنجان در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، حمایت و شرکت نمایند.

@zibaee96komite
کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور


@feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد