برندگان مسابقات درساژ شهرستان بابل برگزار شد

دومین دوره مسابقات قهرمانی درساژ شهرستان بابل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری

با تلاش هیات سوارکاری شهرستان بابل و حمایت هیات سوارکاری استان مازندران، جمعه ۶ اسفند ۹۵ زنگ “دومین دوره مسابقات قهرمانی درساژ” در بابل به صدا درآمد. در این دوره سوارکاران شهرستان در سه رده نو نهالان، نوجوانان بانوان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

در رده نونهالان شهریار شکوهی، طه مومنی و امیر محمد نجاریان؛ در رده نوجوانان بانوان مژده گنجوی، تینا صادقی و هیوا نویدی و در رده بزرگسالان نیز حسین عالمیان و علی باروتچی حضور داشتند.

سوارکاران پس از طی مسیر و انجام حرکات اختصاصی درساژ مقدماتی به کار خود پایان دادند که در پایان که طی آن شهریار شکوهی­راد در رده نونهالان، تینا صادقی در رده جوانان و نیز حسین عالمیان در رده بزرگسالان به مقام نخست دست یافتند؛ و به برندگان “تندیس اسب قهرمان” به همراه لوح تقدیر و حکم قهرمانی اهداء گردید.

سرپرستی داوری مسابقات بر عهده آقای مرادی از هیات سوارکاری شهرستان ساری و مربی و عضو هیات رییسه سوارکاری استان مازندران بود که با دقت مضاعف امتیازات سوارکاران را مورد ارزیابی و محاسبه قرار دادند.

در این مسابقه مسئولین شهرستانی و استانی با حضور خود گرمابخش مراسم بودند از جمله آقایان حبیب امیرنیا (رییس اداره ورزش شهرستان بابل)، دکتر علیزاده (مسئول ورزش آموزش و پرورش بابل)، آقای هاتف مرادی (عضو هیات رییسه استان و رییس هیات سوارکاری ساری) و مهندس حسینیان (دبیر هیات سوارکاری ساری) مهمان مسابقات بودند.

از مسئولین هیات سوارکاری شهرستان بابل نیز آقایان حسین عالمیان (رییس هیات) دکتر مسعود هدایتی­فرد (دبیر هیات)، سرکار خانم زهره جمالی (نایب رییس بانوان هیات بابل) و آقایان حسین علی تبار (مسئول کمیته درساژ)، علی باروتچی (مسئول کمیته استقامت) مهندس مهیار بابازاده (مسئول کمیته همگانی) و مهندس یاسر حسین­زاده (مسئول کمیته زیبایی) حضور فعال داشتند. همچنین آقایان فغانپور و رشیدی مسئولیت تدارکات مسابقات را برعهده داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد