بخشنامه دومین مسابقه پرش اسب ایرانی

نام رویداد:  اسب‌های خالص نژاد ایرانی

محل رويداد: تهران ـ  مجموعه سوارکاری نوروزآباد

تاريخ رويداد:  20 مرداد 1396

برگزاركننده:  فدراسيون سواركاري جمهوري اسلامي ايران

ضوابط برگزاری مسابقات :

رده اول:  مسابقه اسب‌های خالص نژاد ایرانی (اسبهای دو خون و دارای خون خارجی حق شرکت در مسابقات را ندارند) که شناسنامه مورد تأیید فدراسیون سوارکاری دارند و یا می بایست برگه ثبت میکروچیپ به همراه داشته باشند. حق شرکت در این مسابقه را خواهند داشت و سوارکاران رده سنی نونهال و نوجوان می‌توانند در این رده شرکت کنند. تعداد موانع 9 تا 10 عدد و ارتفاع موانع 80 تا 90 سانتیمتر خواهد بود.

رده دوم:  مسابقه اسبهای پونی با داشتن استانداردهای پونی و سوارکاران زیر 14 سال به تعداد حداکثر 8 مانع و به ارتفاع حداکثر 50 سانتی متر برگزار می گردد.

رده سوم:  مسابقه اسب‌های خالص ایرانی (اسبهای دو خون و دارای خون خارجی حق شرکت در مسابقات را ندارند) که شناسنامه مورد تأیید فدراسیون سوارکاری دارند و یا می بایست برگه ثبت میکروچیپ به همراه داشته باشند. حق شرکت در این مسابقه را خواهند داشت و سوارکاران رده سنی جوانان و بزرگسالان می‌توانند در این رده شرکت کنند. تعداد موانع 9 تا 11 عدد و ارتفاع موانع 100 سانتیمتر خواهد بود.

توضیحات:

  • شیوه داوری و طراحی مسیر این رویداد برابر شیوه و مقررات ملی پرش با اسب خواهد بود.
  • کلیه سوارکاران بدون هیچ محدودیتی داخل و خارج از رنکینگ می توانند در این مسابقات شرکت کنند.
  • اسب‌های نژاد خالص ایرانی می‌توانند حداکثر در یک روز در دو رده شرکت کنند.
  • هر سوارکار در هر رده می‌تواند بدون محدودیت در تعداد اسب در این مسابقه شرکت کند و تنها با دو اسب برتر در رده بندی قرار خواهد گرفت.
  • کلیه شرکت کنندگان رده جوان و بزرگسال ملزم به گذراندن رده سوار مبتدی می باشند.
  • میزان اهداء جوائز براساس یک چهارم تعداد ثبت نام کنندگان خواهد بود.
  • در سال 96 به اسبهای خالص ایرانی که در مسابقات مقام کسب نمایند براساس تعداد شرکت کنندگان امتیاز داده می شود و در پایان سال پرامتیازترین شرکت کنندگان به مسابقات قهرمانی اسب خالص ایرانی دعوت می شوند.
  • در سال 96 در مسابقات اسب خالص ایرانی در هر رده به اسبهایی که دارای آراستگی ویژه ای باشند و با سوارکار خود زیباترین سوارکاری را به نمایش بگذارند جایزه ای جداگانه اهدا می گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد