اولین جلسه کمیته هنرهای رزمی سواره استان چهار محال بختیاری برگزار شد.

photo_2017-10-31_06-48-00

این جلسه در روز یکشنبه  7آبان 96 با حضور ۳۱ نفر از اعضاء شامل مسئولین هیاُت سوارکاری استان چهارمحال و بختیاری،  مربیان، داوران و سوارکاران با سابقه و علاقه مندان جدید  این رشته  در محل مجموعه اقامتی و گردشگری هتل صبا برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه  فریدون رئیسی دهکردی رییس  هیاُت سوارکاری استان ضمن خیر مقدم به اعضاء ، مطالبی در مورد مشکلات و  راهکارهای رفع موانع و انجام حرکتهای جمعی جهت پیشرفت سوارکاری استان  ایراد فرمودند.
در ادامه  مهدی ریاحی رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره ضمن اشاره به قدمت جهانی این رشته و سوابق کمانگیری بر روی اسب و هنر های رزمی سواره  در جمهوری اسلامی ایران به   فعالیتها و سوابق درخشان این رشته مفرح و جذاب در استان چهارمحال و بختیاری  پرداختند. سپس نظرات و پیشنهادات کلیه شرکت کنندگان  مطرح و جمع بندی و موارد ذیل مصوب گردید.
مقرر گردید با توجه به اعزام مربی و مساعدت در جهت تخصیص و تجهیزات امکانات هنرهای رزمی توسط فدراسیون  سوارکاری کشور، شهرستانهای استان فعالیت های مستمر در این رشته را آغاز نمایند.
مقرر گردید ضمن اعلام تقویم برنامه های کمیته هنرهای رزمی سواره استان، روزهای جمعه پایان هر ماه با توجه به شرایط مساعد در یکی از شهرستانهای استان بعد از انجام تمرینات، مسابقاتی در قالب هنرهای رزمی سواره برگزار گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد