اعلام اسامی آزمایشات ژنتیکی اسبهای دره شوری

 بدینوسیله فهرست اسامی 159 راس اسبهای دره شور که در آزمایشات  ژنتیکی بعنوان جمیعت پایه پذیرفته شده اند جهت اطلاع مالکین و علاقمندان اعلام میگردد. بدیهی است کتاب تبارنامه  اسب دره شور بر اساس نتایج دریافتی از آزمایشگاه تدوین  شده و تا زمان بسته شدن کتاب دوم کلیه اسبهایی که در آینده نمونه گیری شوند و درآزمایشات مورد قبول واقع گردند بعنوان جمعیت پایه محسوب خواهند شد .لازم به یادآوری است برخلاف برخی شایعات و شائبه ها هیچ تفاوتی بین اسبهای پذیرفته شده وجود نداشته وکلیه اسبها بعنوان جمعیت پایه اسب دره شور پذیرفته شده اند . لازم به یادآوری است کلیه نریانهای دره شور برابر ضوابط آئین نامه ثبت سیلمی و در صورت در خواست کتبی مالک و احراز  شرایط لازم بعنوان سیلمی ثبت و کارت سیلمی دریافت خواهند نمود درج اسامی نریانهای پذیرفته شده در تبارنامه به مفهوم ثبت آنها بعنوان سیلمی نخواهد بود .

کلیه مالکین محترم که نام اسب آنها در کتاب ثبت گردیده می توانند جهت دریافت پاسپورت اسب خود با معاونت فنی فدراسیون تماس گرفته و با ارائه آدرس دقیق پستی از طریق پست سفارشی و یا باحضور در معاونت مدارک مذکور را دریافت نمایند .

بدیهی است شرکت در کلیه مسابقات و جشنواره ها تحت عنوان  اسب دره شور مستلزم در اختیار داشتن مدارک هویتی مذکور و درج نام اسب در کتاب تبارنامه خواهد بود .

 برای نمایش لیست اسبها کلیک کنید

%d9%81%d9%87%d8%b1%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d8%af%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d9%8a2-%d8%b1%d9%88%d9%8a-%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد