اطلاعیه مورخه 96/11/22 کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

 

♦️♦️کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور بعد از مهلت نزدیک به 4 ماهه خود، و با 5 مورد مهلت و بازه زمانی مختلف و اطلاع رسانی گسترده، در نهایت لیست فعالان عرصه زیبایی و جشنواره های کشور در تمامی نژادها را در گروه های داور، سرکلانتر، کلانتر، محاسبات، گوینده، دی سی و هندلر پس از بررسی نهایی به تفکیک استانها به شرح ذیل اعلام می نماید. لازم به ذکر تا این تاریخ است 365 نفر در این آمایش خوداظهاری از مجموع 412 نفر ثبت نام کننده دارای مدارک و سوابق مرتبط با جشنواره ها و زیبایی در نژادهای مختلف بودند و مجاز به حضور در میادین جشنواره ها شناخته شده اند.

موارد ذیل جهت اطلاع و آگاهی عموم روسای محترم هیات های سوارکاری استانها، روسای محترم کمیته های زیبایی و جشنواره های استانها، مالکین، پرورش دهندگان و فعالان این عرصه بوده، لطفا مطالعه فرمایند :

♦️این طرح فرصتی را فراهم آورد تا روسای محترم استانهای فعال در عرصه زیبایی و جشنواره ها در تمامی نژادها، آمار دقیق فعالان استان خود را داشته و در صورت نیاز جهت بومی سازی کادر اجرایی جشنواره ها برنامه ریزی های لازم را صورت دهند.

❌ فعالان این عرصه که نامشان در لیست وجود دارد و در مقابل اسامیشان عنوان مدارک ناقص درج شده است می توانند بصورت مشروط تا اطلاع ثانوی در جشنواره ها حضور داشته و فعالیت نمایند. این دسته از افراد می توانند در صورت داشتن مدارک معتبر ( مربوط به دوره و کلاس خاص) مدارک خود را به شماره تلگرامی ۰۹۲۱۴۱۶۰۵۹۴ ارسال نمایند. لازم به توضیح است ارسال تصویر مسابقات و لوح تقدیر و … به هیچ وجه به عنوان مدرک قابل قبول نمی باشد.

❌ بدیهی است از تاریخ این اطلاعیه تمامی برگزارکنندگان جشنواره ها می بایست از لیست اعلام شده ذیل در کادر اجرایی خود استفاده نمایند. در غیر این صورت با محرومیت و جرایم نقدی مواجه خواهند شد.

❌ مالکینی که از هندلرهایی به غیر از نفرات اعلام شده در لیست اعلامی کمیته جشنواره استفاده نمایند، از جانب کمیته انظباطی و جشنواره های فدراسیون با جرائم نقدی و محرومیت مواجه خواهند شد.

❌با توجه به وجود اختلافات عدیده قانونی میان مالکین و هندلرهای محترم در موارد مختلف که به کمیته زیبایی ارجاع داده می شود، کمیته زیبایی و جشنواره ها توصیه می کند، بین مالکین و هندلرهای محترم قرارداد کار، شرح وظایف، تعهدات طرفین و … منعقد گردد.

❌ افرادی که به هر عنوان نسبت به ارائه لیست اعلامی اعتراض داشته و یا قصد ارتباط با منشی کمیته در خصوص اطلاع از وضعیت بررسی شرایط خود را دارند با شماره تلگرامی ۰۹۲۱۴۱۶۰۵۹۴ تنها از طریق ارسال پیامک تلگرامی اقدام نمایند.

❌کمیته زیبایی و جشنواره ها در مرحله اول برای افرادی که دارای مدارک معتبر هستند کارت شناسایی صادر خواهد نمود .

❌افرادی که دارای سوابق اجرایی بوده ولی به هر دلیل مدرک خاصی در خصوص زمینه فعالیت خود ندارند، منتظر اعلام فراخوان کمیته زیبایی جهت کلاسهای آموزشی، بازآموزی و دانش افزایی باشند.

❌افردای که در دوره های دی سی و محاسبات طی سال جاری و سال گذشته شرکت نموده اند می بایست در صورت قبولی در کلاسهای فوق، در سه مسابقه زیبایی کشوری و ملی به عنوان دستیار(دی سی یا محاسبات) انجام وظیفه نمایند و گواهی برگزار کننده را به کمیته ارائه کنند تا در لیست مربوطه تایید گردند.

❌ پس از بررسی لیست اعلام شده توسط عموم جامعه و روسای محترم هیات های سوارکاری استانها، تا پایان بهمن ماه سال جاری لیست تفکیکی داوران، سرکلانتران، کلانتران، گویندگان، دی سی، محاسبات و هندلر ها از طریق پایگاه خبری فدراسیون سوارکاری کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

♦️ لینک جهت عضویت در کانال رسمی تلگرامی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور
@zibaee96komite

روابط عمومی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

آمایش_فعالان_زیبایی_به_تفکیک_استان
@feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد