اطلاعیه درخصوص برگزاری دوره آموزشی دامپزشکی FEI- تهران

به اطلاع کلیه دامپزشکان فدراسیون سوارکاری میرساند برای اولین بار دوره آموزشی دامپزشکی مسابقات بین المللی FEI General Vet course با همکاری و حضور مدرس فدراسیون جهانی سوارکاری در تاریخهای 10و11 آبان ماه سالجاری (31 اکتبر – 1 نوامبر) در ایران- تهران برگزار می گردد. از واجدین شرایط به شرح ذیل دعوت بعمل می آید که به یکی از دو روش که به آن اشاره خواهد شد حداکثر تا پایان روزجمعه مورخ 23 ام مهرماه مصادف با 14 اکتبر اقدام به ثبت نام و ارسال فرم های مربوطه نمایند ضمناً بعد از پایان وقت اعلام شده امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت:
1- تمامی دامپزشکان رده های دامپزشکی موجود در لیست فدراسیون جهانی ( FEI Vet all Disciplines)
• تذکر : تمامی دامپزشکان بین المللی فدراسیون سوارکاری به استثناء دو نفر بنا بر آخرین نامه کمیته دامپزشکی می بایست تا پایان سال جاری میلادی در کلاس بازآموزی و دوره مورد نیاز شرکت نموده و آزمون دهند در غیر اینصورت از لیست فدراسیون جهانی حذف خواهند شد بنابر این حضور این عزیزان در این دوره الزامی است که از سوی کمیته به آنان اطلاع داده شده است.
2- تمامی دامپزشکان مسابقات رده ملی ( پرش ، استقامت ) که حائز شرایط اعلام شده برای شرکت در کلاس بین المللی دامپزشکی FEI مندرج در قوانین ملی دامپزشکی ( رجوع شود به سایت فدراسیون بخش کمیته دامپزشکی-مقرارات دانلود قوانین ملی دامپزشکی) می باشند، پس از تکمیل و ارسال فرم درخواست حضور درکلاس ( فرم مربوطه در سایت فدراسیون بخش کمیته دامپزشکی قرار دارد.) ، بررسی مدارک در کمیته ، اخذ تائیده از سوی کمیته دامپزشکی و دریافت معرفی نامه فدراسیون امکان شرکت در کلاس را خواهند داشت.

– تذکر: دامپزشکان رده ملی علاوه بر داشتن شرایط مندرج در قوانین ملی می بایست شرایط فدراسیون جهانی را نیز دارا باشند. ( شرایط فدراسیون جهانی بپیوست می باشد.)
– تذکر: با توجه به قوانین ملی دامپزشکی درخصوص شرکت در کلاس بازآموزی اجباری هر دوسال یکبار برای دامپزشکان رده ملی ( تمامی رده ها ) کلیه دامپزشکان رده ملی می بایست در کلاس بازآموزی که در مهرماه برگزار می گردد شرکت نمایند.
3- ثبت نام در دوره فوق بدون دریافت گواهی حضور برای دامپزشکان استانی با پرداخت هزینه کلاس آزاد می باشد.

نحوه ثبت نام:
– دامپزشکان رده ملی : ارائه درخواست کتبی به کمیته دامپزشکی ، تکمیل و ارسال فرم جهت بررسی در کمیته، حداکثر تا 10 مهرماه به کمیته دامپزشکی ارائه گردد.
– دامپزشکان رده جهانی : رجوع به سایت فدراسیون جهانی به آدرس زیر و تکمیل فرم ثبت نام وارسال به ایمیل های ارائه شده.
– http://inside.fei.org/fei/your-role/veterinarians/education/courses

دانلود فرم ها:

%d9%81%d8%b1%d9%85_%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa_%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa_%d8%af%d8%b1_%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3_%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c_%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%be%d8%b2

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد