اردوی تیم ملی پرش با اسب؛ 21 سوارکار زیر ذره بین سرمربی بلژیکی تیم ملی

مسئول کمیته پرش فدراسیون سوارکاری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: سوارکاران در گروههای سه نفره با هدایت استانیا وانپاسچن سرمربی بلژیکی تیم ملی پرش با اسب کشورمان آموزش های لازم را می بینند.

شاهرخ مقدم افزود: تکنیک های پرش شامل ریتم حرکات ، فرم سوارکار و شیوه های نوینی است که با حضور این سرمربی به داشته های تیم ملی اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پرش با اسب هم در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با ابراز رضایت از ظرفیت های سوارکاری در ایران گفت: سوارکاران ایرانی پرتلاش و خوب هستند ، اگر چه هنوز با اروپایی ها قابل مقایسه نیستیم اما با استعدادی که در اینجا دیدم معتقدم خیلی زود آموزش های لازم و به روز را فراگرفته و شرایط خوبی خواهند داشت.

 استانیاوانپاسچن افزود: حرکات سوارکارانی ایرانی نیاز به اصلاح دارد و من همه تلاشم را می کنم تا این رشته رشد و توسعه یابد.

وی گفت: عجله برای اعلام ترکیب اصلی تیم ملی ندارم و باید با شناخت بیشتر اسب ها و سوارکاران تصمیم دقیقتری بگیرم از این رو ترکیب نهایی را سه ماه قبل از مسابقات اعلام می کنم.

هدف اصلی فدراسیون سوارکاری حضور تیم ملی پرش با اسب در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است اما قبل از آن سه رویداد بزرگ منطقه ای پیش روی سوارکاران ایرانی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد