پیست سوارکاری بین المللی در اهواز احداث خواهد شد/پیست سوارکاری فعلی اهواز دچار آسیب نخواهد شد

به گزارش بدر پرس، استاندار خوزستان در حاشیه آئین کلنگ زنی پروژه تکمیل مسیر غربی پل ششم، حد فاصل بلوار آریا تا بلوار گلستان، که در مجموعه ورزشی نیروی برق برگزار گردید، در گفتگو با خبرنگار بدر پرس در خصوص تعیین وضعیت پیست اسب سواری خوزستان که در مسیر تکمیل مسیر غربی پل ششم قرار دارد اظهار کرد: به همت استانداری خوزستان یک مرکز سوارکاری به مساحت سه هکتار مطابق با استانداردهای بین المللی جهت برگزاری مسابقات سوارکاری پرش با اسب و استقامت در کلانشهر اهواز احداث خواهد شد.

استاندار خوزستان در ادامه تصریح کرد: برنامه ریزی های اولیه طرح مذکور انجام شده است و معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خوزستان مسئول پیگیری پروژه احداث زمین سوارکاری در شهر اهواز خواهد بود. ظرف دو هفته آینده مقدمات اولیه اجرای این طرح انجام می گیرد و سپس اجرای آن کلید خواهد خورد.

وی در خصوص وضعیت زمین سوارکاری فعلی که در مسیر تکمیل پل ششم قرار دارد گفت: زمین سوارکاری فعلی دچار هیچگونه آسیبی نخواهد شد و در جای خود باقی خواهد ماند و به امید خدا ارزش افزوده ای که در این منطقه به واسطه تکمیل مسیر غربی پل ششم ایجاد می گردد به زمین سوارکاری مجموعه ورزشی نیروی برق و بسیاری از مناطق محرومی که در مسیر این کریدور اصلی واقع  شده اند و از خدمات شهری کمتری برخوردارند اختصاص خواهد یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد