قدردانی رییس کمیته ملی المپیک از افتخارآفرینی های کاروان شهید حججی

🔹کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک طی پیامی از درخشش ورزشکاران ایرانی و کسب عنوان سومی در پنجمین دوره بازیهای داخل سالن آسیا و اقیانوسیه و کسب 36 مدال طلا، 23 نقره و 59 برنز تجلیل کرد.

🔹در متن پیام فوق آمده است: باردیگر دلیر مردان و شیر زنان این سرزمین در کاروانی که به نام شهید مدافع حرم محسن حججی مزین شده بود با جانفشانیهای خود ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران اسلامی،سرود ملی کشورمان را بارها و بارها در محل برگزاری رقابتها طنین انداز کردند.

🔹به همه این افتخار آفرینان خدا قوت و دست مریزاد گفته برای خانواده بزرگ و فرهیخته کشور در دیگر میادین قاره ای و جهانی آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد.

🔹ورزشکارانی که همواره در میادین ورزشی با حداقل ها در کسب افتخار برای میهن عزیزمان،حداکثرها آفریدند و نشان دادند که امروز همانگونه که ملت فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی اینگونه با شکوه پیکر پاک و سرافراز شهید بزرگوار مدافع حرم را بر دوش می کشند فرزندانشان در پنجمین آوردگاه آسیا و اقیانوسیه با کسب مدال های متعدد، پرچم مقدس کشورشان را به اهتزاز در می آورند تا نشان دهند قدرشناس عزیزانی هستند که سر دادند تا ملت ایران سرفرود نیاورند و سر بلند باشند.

🔹سپاس ویژه دارم از مردم همیشه در صحنه که همواره دعای خیرشان بدرقه فرزندانشان در امر افتخار آفرینی در میادین ورزشی بوده و وتقدیر و تشکر دارم از دولت و مجلس محترم و وزارت ورزش و جوانان بویژه شخص دکتر سلطانی فر که با حضور خود در عشق آباد و حمایت های همه جانبه ، مایه دلگرمی خانواده فرهیخته ورزش کشور در تمامی مراحل آماده سازی ورزشکاران و تیم های اعزامی یاری گر کمیته ملی المپیک بودند و ما را در پشتیبانی از تیم های اعزامی به این رقابتها یاری رساندند.

🔹قدر دانی می کنم از مسوولان فدراسیونها،مربیان، ورزشکاران و پزشکان اعزامی که چندین ماه برای آماده سازی کاروان اعزامی کشورمان تلاش کردند تا اینگونه زحماتشان با به اهتزاز در آمدن پرچم کشورشان به بار نشیند.

🔹از اصحاب رسانه بخصوص رسانه ملی، خبرگزاری ها، سایتها و مطبوعات که از بامدادان تا پاسی از شب در پوشش افتخار آفرینی های کاروان شهید حججی سنگ تمام گذاشتند قدر دانی می کنم تا در سایه الطاف الهی ،دعای خیر مردم ،تلاش مربیان و ورزشکاران و اطلاع رسانی اصحاب رسانه موجی از نشاط ، همبستگی و غرور ملی میهن اسلامیمان را در نوردد.

🔹به تمامی اعضای کاروان جمهوری اسلامی ایران شهید حججی در پنجمین دوره بازیهای آسیا و اقیانوسیه خدا قوت و دست مریزاد گفته .باشد تا انشالله افتخار آفرینی های کاروان شهید حججی باعث غرور،مسرت و رضایتمندی مرم عزیز و مسوولین محترم گردد و برای شیر زنان و دلیر مردان ایران اسلامی در دیگر رقابتهای قاره ای و جهانی پیش رو آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد.

🔻گفتنی است كاروان ورزشي جمهوري اسلامي ايران (شهيد مدافع حرم محسن حججي) در بازيهاي داخل سالن و هنرهاي رزمي آسيا 2017 با كسب مجموع 118 مدال در بين 69 كشور آسيا و اقيانوسيه به عنوان سومی بازیها دست یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد