رئیس هیات سوارکاری ایلام انتخاب شد

با برگزاری نشست مجمع انتخابات هیات سوار کاری استان ایلام روز چهارشنبه رضا علایی نژاد با کسب اکثریت آرا برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات این هیات اظهار کرد: ایلام از جمله استان های دارای ظرفیت و استعداد در تمام رشته های ورزشی است و شاهد موفقیت آن در اکثر رشته ها در بخش آقایان و خانم ها هستیم.
بهروز حیدر زاده گفت: ورزش سوارکاری ورزشی با قدمت فراوان است و ائمه اطهار نیز به آموزش و یادگیری آن توصیه کرده اند و از آنجا که ورزشی پرطرفدار و جذاب است باید دراین استان مورد توجه و کمبودهای آن رفع شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات خوب سال های گذشته این رشته ورزشی افزود: در نظر داریم در بهمن ماه سال جاری جشنواره جوان روستایی در استان برگزار کنیم که سه مکان برای برگزاری آن در نظر گرفته شده و امیدواریم این گونه مسابقات در توسعه این ورزش تاثیرگذار و شاهد حضور چشمگیر علاقه مندان در این جشنواره باشیم.
حیدرزاده یادآور شد: برنامه دیگری که در این زمینه حائز اهمیت است شناسایی و ایجاد فضایی برای سوارکاری در حاشیه سد کنگیر و تنگه کافری با حمایت و کمک استانداری و منابع طبیعی در راستای توسعه و رونق، اشتغالزایی وکسب درآمد و رفع مشکلات مالی این هیات در حال بررسی است.
وی بیان کرد: یکی از راه های موفقیت این هیات برنامه ریزی مناسب، استفاده از تجارب پیشکسوتان و کارشناسان، تمرکز بر روی اهداف اصلی این رشته، تشکیل کمیته های فعال و ایجاد یک دفتر مشخص برای ثبت نام و رفع مشکل علاقه مندان برای شرکت و معرفی این رشته است.
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام گفت: آموزش این رشته ورزشی باید در دستور کار هیات قرار گیرد و این اداره نیز برای حمایت از توسعه این ورزش و ارتباط با فدراسیون در این زمینه سعی می کند با کمترین هزینه در برگزاری کلاس های آموزشی هیات را یاری کند.
وی با بیان اینکه ورزشکاران باید بدون دغدغه محل تمرین فعالیت کنند، یادآور شد: تعامل بین دستگاه ها بخصوص آموزش و پرورش و دانشگاه ها و استفاده از امکانات دیگر دستگاه ها برای توسعه این ورزش همگانی در دستور کار قرار گیرد.
انتخابات هیات سوارکاری استان ایلام روز چهارشنبه که قرار بود با حضور رئیس و دبیر فدراسیون سوارکاری برگزار شود با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، روسای هیات های شهرستان ها و برخی چهره های ورزشی در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.
مسئولان اداره ورزش و جوانان استان ایلام علت حاضر نشدن رئیس و دبیر فدراسیون سوارکاری را در نشست مجمع انتخابات هیات سوار کاری استان ایلام شرایط نامساعد جوی اعلام کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد