دومین جلسه مالکان اسب های دره شوری برگزار شد.

دومین جلسه مالکان اسبهای دره شوری مربوط اعضای داوطلب شورای زیر مجموعه کمیته زیبائی و جشنواره هیاُت سوارکاری استان چهارمحال و بختیاری با حضور تعداد ۱۷ نفر از اعضاء با نشستی صمیمی 16 مهر ماه photo_2017-10-09_09-43-53 در سالن جلسات مجموعه اقامتی و گردشگری هتل صبا برگزار گردید.
در ابتدای این نشست با توجه به دستور جلسه مبنی بر مشورت و استماع نظرات اعضاء در مورد برآورد مالی و تاُمین هزینه های همایش اسبهای دره شوری و تصویب تاریخ ومحل برگزاری آن مطالبی توسط دبیر هیاُت استان و رئیس کمیته زیبائی و جشنواره بیان گردید.
در ادامه جلسه با استماع نقطه نظرات و پیشنهادات و مطالب مرتبط با همایش و بررسی ابعاد مختلف موضوع و نظر حاضرین، موارد ذیل مورد توافق و تصویب قرار گرفت.
۱- مقرر گردید توسط اعضاء شش مکان در شهرستان شهرکرد جهت برگزاری همایش مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و در صورت موافقت مالکین مورد نظر نسبت به برگزاری همایش در مناسب ترین محل اقدام گردد.
۲-مقرر گردید با توجه به برگزاری همایش در تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ در محل مورد تاُئید و با توجه به اعلام نیاز جدید تعدادی از مالکین اسبهای دره شوری به میکروچیپ نمودن اسبها در صورت رسیدن به حد نصاب از معاونت فنی فدراسیون سوارکاری کشور تقاضای اعزام کارشناسان گردد و صرفا بصورت متمرکز در چهار یا پنج منطقه خاص با توجه به فرصت زمان نسبت به انجام میکروچیپ اقدام شود.
۳-مقرر گردید مبلغ ثبت نام و ورودی اسبها به همایش با توجه به اعلام تمایل مالکین برای مادیان ها و کره ها مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان و برای اسبهای نریان مبلغ ۲۰۰۰۰۰ تومان تعیین و به حساب هیاُت سوارکاری استان چهارمحال و بختیاری واریز و فیش پرداختی به خزانه داری هیاُت سوارکاری استان تحویل گردد.
۴-زمان فراخوان و ثبت نام از تاریخ ۱۷ مهرماه لغایت ۱۹ مهرماه به مدت سه روز تعیین و کلیه مالکین ضمن هماهنگی با رئیس کمیته زیبائی و جشنواره هیاُت سوارکاری استان( آقای اصغر قائد امینی ۰۹۱۲۳۰۲۷۵۰۸ ) نسبت به ثبت نام و اعلام تعداد و اسامی اسبهای خود اقدام نمایند.
اسامی حاضرین در جلسه:
۱- نورالله مقاره دهکردی ، دبیر هیات استان
۲- اصغر قائد امینی، رئیس کمیته زیبائی و جشنواره هیاُت استان
۳- غلامحسین اعتدالی
۴- روح الله علیدوستی
۵-سید سامان حسینی
۶-مازیار شیریان
۷- مرتضی امینی
۸-حسین معتمدی
۹-امیر علینقی
۱۰-سید حجت الله موسوی
۱۱-عبدالوهاب بنی شریف دهکردی
۱۲-امیر نجفی
۱۳-سید مسعود موسوی
۱۴-سعید ابدالی
۱۵-پوریا کریمی نژاد
۱۶-کاظم مرادی
۱۷-فرشاد عبداللهی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد