دبیر کل کمیته ملی المپیک: ظرفیت کسب سهمیه المپیک را درسوارکاری داریم

به گزارش روز سه شنبه کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی در دیدار رئیس فدراسیون سوارکاری و سرمربی بلژیکی افزود: سوار کاری در ایران قدمتی دیرینه دارد و با توجه به ظرفیت این رشته در کشور می تواند سهمیه حضور در بازی های المپیک را نیز کسب کند.
وی افزود: در این خصوص برنامه ریزی خوبی انجام شد که با حضور مربیان سطح یکی این رشته ورزشی در ایران ما را در رسیدن به این اهداف یاری می کند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک اظهارامیدواری کرد: حضور یکی از مربیان خوب پرش با اسب در فدراسیون سوار کاری به تداوم این رشته کمک می کند.
شهنازی خطاب به مربی بلژیکی تیم ملی پرش با اسب گفت: مربیگری شما در کشور بلژیک و چند کشور دیگر که با مدال آوری هم همراه بود نشان می دهد به خوبی بر وضعیت حال حاضر این رشته اشراف دارید.
سرمربی بلژیکی تیم ملی پرش با اسب کشورمان هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های کمیته ملی المپیک از این رشته المپیکی افزود: بدون تردید سوارکاری ایران در بخش پرش از ظرفیت خوبی برخوردار است و من با شناخت کامل مسئولیت هدایت تیم ملی ایران را به عهده گرفتم و با نفراتی که در اردوی تیم دیدم باید بگویم سوارکاران شما از شرایط خوبی برخودار هستند.
وی ادامه داد: تمام تجربیات خودم را که در عرصه قهرمانی و مربیگری بدست آورده ام در اختیار تیم ملی پرش ایران قرار خواهم داد.
مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری نیز در این دیدار افزود: سرمربی بلژیکی تیم ملی پرش با اسب، نفرات جوان و بزرگسالان را همزمان در اردو زیر نظر خواهد داشت زیرا هدف فدراسیون به غیر از نتیجه گیری، توجه به پشتوانه سازی است.
رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: در حال حاضر 25 نفر در اردو حضور دارند تا سرمربی بلژیکی بتواند در ابتدای امر شناخت بهتری از وضعیت فعلی بدست آورده و بر اساس آن برنامه ریزی کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد