اطلاعیه مورخه 96/11/27 کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

 

♦️♦️کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور بعد از مهلت نزدیک به 4 ماهه خود، و با 6 مورد مهلت و بازه زمانی مختلف و اطلاع رسانی گسترده، در نهایت لیست فعالان عرصه زیبایی و جشنواره های کشور در تمامی نژادها و در گروه های داور، سرکلانتر، کلانتر، محاسبات، گوینده، دی سی و هندلر را پس از بررسی نهایی به تفکیک استانها به شرح ذیل اعلام می نماید.
لازم به ذکر است 388 نفر در این آمایش خوداظهاری دارای مدارک و سوابق مرتبط با جشنواره ها و زیبایی در نژادهای مختلف بودند و با شروط ذیل مجاز به حضور در میادین جشنواره ها شناخته شده اند.

♦️این طرح جامع و مشخص شدن آمار فعلان عرصه زیبایی به تفکیک استانها که برای اولین بار در کشور با تلاش کمیته زیبایی فدراسیون محقق گردید فرصتی را فراهم آورد تا روسای محترم استانهای فعال در عرصه زیبایی و جشنواره ها در تمامی نژادها، آمار دقیق فعالان استان خود را داشته و در صورت نیاز جهت بومی سازی کادر اجرایی جشنواره ها برنامه ریزی های لازم را صورت دهند.

❌ بدیهی است از تاریخ این اطلاعیه تمامی برگزارکنندگان جشنواره ها می بایست از لیست اعلام شده ذیل در کادر اجرایی خود استفاده نمایند. در غیر این صورت با محرومیت و جرایم نقدی مواجه خواهند شد.

❌ کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون افراد ثبت نام کننده و اعلام شده را بصورت متناوب از طریق هیات های سوارکاری استان ها و کمیته انظباطی فدراسیون سوارکاری کشور استعلام نموده و خواهد نمود و افرادی که دارای موانع قانونی و سوابق انظباطی و محرومیت و … در استان مربوطه و یا فدراسیون سوارکاری کشور باشند از لیست کمیته حذف خواهند گردید.

❌ فعالان این عرصه که نامشان در لیست وجود دارد و در مقابل اسامیشان عنوان مدارک ناقص درج شده است می توانند بصورت مشروط تا اطلاع ثانوی در جشنواره ها حضور داشته و فعالیت نمایند. این دسته از افراد می بایست در دوره های آموزشی، بازآموزی و … که توسط کمیته زیبایی اعلام خواهد شد شرکت نموده و اخذ مدرک نمایند.

❌ مالکینی که از هندلرهایی به غیر از نفرات اعلام شده در لیست اعلامی کمیته جشنواره استفاده نمایند، از جانب کمیته انظباطی و جشنواره های فدراسیون با جرائم نقدی و محرومیت مواجه خواهند شد.

❌کمیته زیبایی و جشنواره ها در مرحله اول برای افرادی که دارای مدارک معتبر هستند کارت شناسایی صادر خواهد نمود .

❌افرادی که دارای سوابق اجرایی بوده ولی به هر دلیل مدرک خاصی در خصوص زمینه فعالیت خود ندارند، منتظر اعلام فراخوان کمیته زیبایی جهت کلاسهای آموزشی، بازآموزی و دانش افزایی باشند.

❌ کلانتران محترمی که دارای سوابق اجرایی هستند، می بایست در اولین دوره بازآموزی و قوانین کتاب آبی که توسط کمیته زیبایی اعلام خواهد شد، شرکت نمایند. کمیته زیبایی برای این دسته از فعالان بر حسب سوابق اجرایی خود پس از قبولی در دوره بازآموزی، قانون دسته بندی و ستاره دار نمودن و صدور کارت شناسایی را انجام خواهد داد.

❌افردای که در دوره های دی سی و محاسبات طی سال جاری و سال گذشته شرکت نموده اند می بایست در صورت قبولی در کلاسهای فوق، در سه مسابقه زیبایی کشوری و ملی به عنوان دستیار(دی سی یا محاسبات) انجام وظیفه نمایند و گواهی برگزار کننده و یا تاییدیه دی سی و سر محاسبات را به کمیته ارائه کنند تا در لیست مربوطه تایید گردند.

❌ لیست فعلان عرصه زیبایی و جشنواره های کشور از این به بعد بصورت ماهیانه به روز رسانی خواهد گردید.

❌ افرادی که به هر عنوان نسبت به ارائه لیست اعلامی سوالی داشته و یا قصد ارتباط با کمیته زیبایی و جشنواره ها را دارند با شماره تلگرامی ۰۹۲۱۴۱۶۰۵۹۴ تنها از طریق ارسال پیامک تلگرامی اقدام نمایند.

♦️ لینک جهت عضویت در کانال رسمی تلگرامی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور👇👇
@zibaee96komite

روابط عمومی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

لیست_نهایی_فعالان_زیبایی_و_جشنواره
@feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد