اطلاعیه مورخه ۹۶/۸/۲۲ کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری

به اطلاع عموم علاقمندان و متقاضیان شرکت در کلیه جشنواره ها و جشنواره زیبایی اردکان استان یزد که در تاریخ ۸ الی ۱۰ آذر ماه برگزار خواهد شد می رساند :

۱. نماینده کمیته ضد دوپینگ در جشنواره مذکور حضور خواهد داشت و از اسبهای شرکت کننده نمونه جهت آزمایشات دوپینگ و مواد و داروهای ممنوعه اخذ خواهد گردید. لیست داروهای غیر مجاز در کانال رسمی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری اطلاع رسانی گردیده است .

۲. معاونت محترم فنی فدراسیون سوارکاری بر لیست ثبت نام کنندگان نظارت داشته و از حضور اسبهایی که فاقد مدارک معتبر بوده و یا جهت کاشت میکروچیپ برگه کشش و مدارک معتبر ارائه ننمایند جدا خود داری خواهد گردید.

۳. لیست ثبت نام کنندگان در سامانه خوداظهاری فعالان عرصه زیبایی اعم از سرکلانتر، کلانتر، دی سی ملی، محاسبات، گوینده و هندلر در تاریخ ۳۰ آبان ماه پس از بررسی نهایی اطلاعات ثبت نام کنندگان، در سایت و کانال رسمی کمیته زیبایی فدراسیون سوارکاری کشور درج و اطلاع رسانی خواهد شد. افرادی که در سامانه مذکور ثبت نام ‌نکرده باشند و نام آنها در لیست اعلامی کمیته زیبایی فدراسیون سوارکاری کشور درج نگردیده باشند، مجاز به شرکت در جشنواره نخواهند بود.

۴. رییس هیات سوارکاری استان و رییس کمیته زبیایی استان برگزار کننده می بایست لیست کادر اجرایی جشنواره اعم از سرکلانتر، کلانتران، تیم محاسبات، گوینده و دی سی ملی را با لیست اعلامی کمیته زیبایی تطبیق دهد.

۵. هندلری که در سامانه خود اظهاری فدراسیون سوارکاری ثبت نام نکرده و نام او در لیست اعلامی کمیته درج نشده باشد مجاز به حضور در میدان نبوده و در صورت حضور، برای مالک اسب، اسب و هندلر محرومیت و جرائمی از طریق کمیته انظباطی فدراسیون سوارکاری در نظر گرفته خواهد شد.

روابط عمومی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد